Методична робота

                                                    ЗАТВЕРДЖУЮ
                                              Директор
                                              ЗДО «Сонечко» с. Кунка
                                        __________О.М. Колісніченко
                           


                                                 
ЗАТВЕРДЖЕНО

                                              Загальними зборами   
                                              трудового колективу
                                        протокол №1 від 31.08.2021

                                                                                                                          

 

 

План роботи  
    закладу дошкільної освіти «Сонечко»     
с. Кунка
Кунківської сільської ради

на 2021-2022 н. р.

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 1.  Аналіз роботи закладу дошкільної освіти за минулий рік.

       Заклад дошкільної освіти   «Сонечко» - заклад загального типу. Знаходиться за адресою: вул. Площа Миру 11 корпус А, село Кунка, Кунківської сільської ради, Гайсинського  району,   Вінницької області,  розрахований на 30 місць.
У 2020-2021 навчальному році заклад відвідували 14 дітей віком від 3-х до
6-ти років,  режим роботи  закладу: 9 годин при 5-ти денному робочому тижні.  
                 
        За штатним розписом у дошкільному закладі працює 7 осіб.  З них 2 педагоги, 5 осіб обслуговуючого персоналу. У складі педагогічного колективу: директор  Колісніченко Олена Миколаївна – стаж роботи 7 роки, освіта вища; вихователь Плахотнюк Катерина Віталіївна – стаж роботи 6 років, освіта вища . 
         Керуючись основними положеннями «Національної доктрини
 розвитку освіти в Україні», Законом України «Про дошкільну освіту», «Положенням про дошкільний навчальний заклад», Базовим компонентом дошкільної освіти  (нова редакція), виконуючи  завдання Освітньої програми  для   дітей  від двох до семи років «Дитина» та завданням на 2020-2021 навчальний рік, колектив дошкільного закладу працював над проблемою: «
Використання оптимальних форм та методів для забезпечення результативності особистісно-орієнтованого навчання і виховання, формування всебічно розвиненої особистості», працюючи над    вирішенням таких  завдань:

1.     Продовжувати розвивати комунікативно-мовленнєву активність дітей дошкільного віку інтерактивними та ефективними методами  освітньої  роботи.

2.     Продовжувати розвивати сучасні аспекти співпраці  ЗДО  та сім’ї  щодо гармонійного  розвитку особистості дошкільника.

        Методична робота з педагогічними кадрами у 2020 -2021 навчальному році була спрямована на підвищення професійного рівня  шляхом самоосвіти.

       З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи навчально-виховний процес на виконання головних завдань, педагогічним колективом ЗДО були сплановані та проведені:

 

-  педагогічні години на яких розглядалися питання: Інструктивно-методичні рекомендації  «Організація роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти».

- консультації: Організація роботи з дітьми в адаптаційний період. Сучасний освітній простір. Дитячі ігри очима дорослих, або навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри. Здоров’ятворчі та здоров’язбережувальні технології у ЗДО. Малюнок, як візерунок дитячої душі. Патріотизм плекається в родині. Дослідницька діяльність дітей на прогулянці. Безпека життєдіяльності дітей – важливий аспект освітнього процесу. Формування мотиваційної готовності до навчання в школі. Дитячий садок – осередок для сталого розвитку.   

      У ЗДО проводились відкриті покази  інтегрованих занять: Інтегроване заняття «Подорожуємо з Мудрою Совою». Інтегроване заняття « Цікаві досліди з водою».

     З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, дидактичні, наочні матеріали. Також проведена підписка на періодичні фахові видання: «Дошкільне виховання», «Дошкільний навчальний заклад».

       Упродовж      року    вихователь    працювала  над  самоосвітою  з теми

«Цікаві дидактичні ігри з математики», «Дослідницька діяльність в ЗДО». З цього  питання   поповнено  теоретичний  та  практичний матеріал. Виготовлено ілюстраційний  та  роздатковий  матеріал.

       У методичному кабінеті продовжувалась робота по накопиченню інформаційних, методичних матеріалів: поповнився банк даних з розділів: економічне та екологічне виховання, фізичний розвиток дітей, співпраця з батьками, освіта для сталого розвитку. Виготовлено  дидактичні  ігри   з економічного виховання. Поновлено дидактичний матеріал з грамоти та розвитку мовлення. Для якісної реалізації головних  завдань  було  проведено тематичну   перевірку з теми: «Стан екологічної компетентності дошкільників». Проаналізувавши усі переглянуті заходи можна зробити висновок, що вихователь    проводять планомірну роботу із вдосконалення змісту, форм і методів роботи з проблеми мовленнєвого розвитку дітей.

При підготовці дитини до школи велику увагу вихователь приділяє мовленнєвому розвитку дитини, який необхідний їй для успішного подальшого навчання. Під час занять з  розвитку мовлення дітей також  навчають основам грамоти, готують руку до письма через графічні завдання. Та з об’єктивних причин не всі  діти здійснюють звуковий аналіз слів. Як показало вивчення роботи, вихователь при підготовці старших дошкільнят  до навчання в школі, велику увагу приділяє не лише формуванню спеціальних умінь, а найголовніше – створює для дитини умови для формування здатності емоційно реагувати на навколишній світ, міркувати, планувати власну діяльність, доводити роботу до кінця, що є найважливішими чинниками у формуванні успішної навчальної діяльності.

Однак слід зазначити, що з впровадженням карантину було запроваджено дистанційне навчання під час якого завдання дітям викладалося на сайті, проте зворотної роботи з батьками не відбувалося, тож можна діагностувати що  не повністю виконані вимоги Освітньої програми для дітей від  двох до семи років «Дитина»: з фізичної культури не всі діти засвоїли навики стрибків з куба 30-40 см у зазначене місце, не доопрацьоване вміння метати м’ячі з-за голови обома руками на дальність, у кільце, прикріплене на відстані 2,2 м від землі, накидати кільце на стрижень з відстані 2-2,5 м.; з грамоти не всі вихованці вміють робити звуковий аналіз слів; з природи не доопрацьовані вміння порівнювати рослини за різними ознаками; з математики не повністю  оволоділи навиками складання та розв’язування  задач і прикладів, не удосконаленні  знання про геометричні тіла (куб, циліндр, куля); з художньо продуктивної компетенції не доопрацьовані навики поєднування різних технік малювання, аплікації, ліплення.

     Слід визнати, що майже всі діти мають досить високий рівень розумового розвитку, у вихованців добре сформовані навчальні вміння та навички: вони володіють раціональними способами організації освітньої  діяльності, вміють слухати пояснення педагогів щодо змісту навчальних завдань, послідовно  їх виконувати, доводити розпочату справу  до кінця, звертатися по допомогу лише в разі об’єктивної необхідності, зрозуміло й послідовно висловлювати свої думки, адекватно реагувати на педагогічну оцінку дорослих. 

       Вихователь сприяє формуванню, збереженню та укріпленню психічного та соціального здоров’я дітей, вчить дітей жити у злагоді з довкіллям та з самим собою, оптимістично ставитися до життя, навчає культурі поведінки, закладає основи соціальної компетентності дитини, сприяє вихованню свідомого та відповідального ставлення до життя та власного здоров’я, стимулює  потяг до здорового способу життя.

       Великого значення приділено загартуванню дітей в умовах дошкільного закладу та сім’ї з метою зниження захворюваності дітей. Особливо звернена

увага на проведення оздоровчих заходів (загартування повітрям і водою, використання фітотерапії, часнику, цибулі), попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності.

       З метою створення безпечних і нешкідливих умов освітнього процесу й профілактики дитячого травматизму в закладі проведені: місячник ЦЗ;

тиждень знань з безпеки життєдіяльності; тренінги з евакуації;  бесіди з дітьми з використанням наочності на теми: « Дорога до садочку», «Наодинці вдома», «Дії при виникненні пожежі», «Отруйні рослини та гриби».

       Основною умовою підвищення опірності дитячого організму до захворювань є питання раціонального харчування. Робота з організації харчування дітей  ЗДО здійснюється згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України від 17.04.2006р №298/227.

     Усі продукти харчування,  що надходять до ЗДО відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості.

      З метою попередження кишково-шлункових захворювань та харчових отруєнь здійснюється контроль за умовами зберігання, дотримання строків реалізації продуктів та технологією приготування їжі. Систематично проводиться зняття проб їжі, виставляються добові проби.

   Для організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складено  примірне двотижневе  меню.  Видача їжі проводиться згідно з вихідними нормами на кожну дитину. Постійно дотримується питний режим.

   Вихователь дотримується вимог у вихованні культурно-гігієнічних навичок у дітей, помічник вихователя  виконує санітарні правила організації харчування.

Моніторинг за організацією раціонального харчування, на підставі накопичувальної відомості показав, що недовиконання норм за навчальний рік було по молочних продуктах, рибних, фруктах та овочах, яйця. Основними показниками якості та ефективності організації харчування в закладі дошкільної освіти є добре самопочуття дітей, відсутність шлунково-кишкових захворювань.

Упродовж  2020-2021 навчального року планомірно проводилася робота з членами родин вихованців закладу. Розуміючи, що  соціальний розвиток дошкільників – спільне завдання дошкільного закладу та родини, вихователь  постійно залучала  членів родин до активної участі в житті групи, надавала  практичні поради відповідно до тактики поведінки з дітьми, розповідала, як навчити малюків знаходити різні способи позитивного розв’язання життєвих проблем, пропонувала  разом з дітьми вдома виготовляти малюнки для участі в конкурсах, різноманітні поробки тощо.

У батьківському куточку  систематично розміщували інформацію різноманітної тематики про розвиток, виховання та навчання малюків дошкільного віку, показники сформованості базових якостей особистості; ознайомлення з ефективними методами та прийомами формування у дошкільників різних форм активності; розкриття важливості ролі матері й батька у вихованні хлопчика і дівчинки.

Однак слід зазначити, що з впровадженням карантину було запроваджено дистанційне навчання під час якого спілкування з сім’ями здійснювалось за допомогою сайту ЗДО та платформи Viber. Під час віртуальних зустрічей надавали батькам інструменти, які допоможуть їм удома самостійно організувати гру або заняття з дітьми,  проте  зворотної роботи  з батьками не було.

У системі проводилася робота з питання наступності  закладу дошкільної освіти та СЗШ І-ІІІ ст. с.Кунка. З метою легкої адаптації дітей  до школи проводилися різні форми роботи. Протягом 2020-2021 н.р. були проведені екскурсії по школі. Вихованці закладу познайомилися з місцем розташування школи, навчальними кабінетами, бібліотекою, спортивним залом, їдальнею, комп’ютерним класом, що позитивно вплинуло на формування мотиваційної готовності та соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Залучали  учнів початкових класів до участі у святах, розвагах, конкурсах, театралізованих дійствах, до  шефської  допомоги  ЗДО.

 Значна увага в закладі приділяється поліпшенню та модернізації матеріально-технічної бази.  

 Силами працівників   зроблено  косметичний ремонт.

 На території закладу постійно підтримується порядок. Прибирання майданчика і всієї території здійснюється щоденно. За потребою здійснюється викос трави, обрізка дерев. 

       Таким чином, можна сказати, що організація освітньої роботи з дітьми в 2020-2021 н. р.  була проведена на належному рівні.

   Основними питаннями, що треба вирішувати у наступному навчальному році є:

-         сприяння тому, щоб дитина отримувала доступний віку обсяг інформації та практично засвоювала важливі уміння та навички;

-         продовження забезпечення наступності між педагогами школи та закладу дошкільної освіти у рамках впровадження концепції «Нової української школи»;

-         удосконалення роботи з сім’єю щодо підвищення психолого-педагогічної культури батьків, формування позитивного емоційного ставлення та поваги до вихователів і дітей шляхом урізноманітнення форм спільної роботи з батьками;

-         налагоджувати роботу закладу дошкільної освіти «Сонечко» в умовах адаптивного карантину.

     Продовжуючи роботу щодо підвищення  результативності освітнього процесу з метою ефективності впливу роботи закладу дошкільної освіти на розвиток особистості дитини  колектив закладу  продовжує  спрямовувати свою діяльність у наступному навчальному році на вирішення проблеми: «Використання оптимальних форм та методів для забезпечення результативності особистісно-орієнтованого навчання і виховання, формування всебічно  розвиненої особистості»

     Задля якісного розв’язання проблеми визначено такі основні  

ЗАВДАННЯ НА 2021-2022  НАВЧАЛЬНИЙ РІК

1.    Продовжувати формувати у дітей початкові у явлення про дії та поведінку, що орієнтовані на сталий розвиток, необхідних для свідомого вибору способу власного життя.

 

2.    Удосконалювати роботу щодо формування комунікативно-мовленнєвої та математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій;  

 

3.     Забезпечення освітнього процесу на принципах наступності закладу дошкільної освіти та початкової школи в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».

 

Державні документи, якими буде керуватися ЗДО в роботі:

1.     «Базовий компонент дошкільної освіти в Україні».

2.     Освітня програма  для дітей від 2 до 7 років «Дитина».

3.      Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році». Інструктивно-методичний лист МОН України  від  30.07.2020  № 1/9-411.

4.      «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів   у ЗДО на період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби (COVID-19). Постанова головного санітарного лікаря України від 21.05.2020 №25.

5.     «Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти».  Лист МОН України від 19.04.2018 р.  № 1/9- 249.

6.     «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах». Лист Міністерства освіти і науки України  від  02.09.2016  № 1/9-456.

7.     «Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку, які не відвідують дошкільні навчальні заклади». Інструктивно-методичний лист МОН України  від 18.12.2000  № 1/9-510.

8.     Наказу  Міносвіти  і  науки  України  та Мінохорони здоров’я України
     за  №240/165  від 27.03. 06  «Порядок комплектування дошкільних 
     навчальних закладів /груп компенсуючого типу». 
9. Інструктивно-методичні рекомендації «Про організовану і самостійну 
     діяльність дітей у  дошкільному навчальному закладі». Лист  Інституту  
    інноваційних технологій і змісту освіти МОН   України від 26.07.2010 р. 
     №1.4/18–3082.
10. «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого 
      дошкільного віку і молодшого шкільного віку». Лист МОН, молоді та
      спорту України від 19.08.2011р.  № 1/ 9-634

       

 Нормативно-правові документи:
1. Конституція України.
2. Закон України «Про дошкільну освіту».
3. Закон України «Про освіту».
4. Конвенція «Про права дитини».
5. Положення про дошкільний навчальний заклад.
 


Розділ 2. Методична робота з кадрами.

2.1. Підвищення професійної компетентності працівників.

№ п/п

Зміст роботи

Термін
вик.

Відпов.

Прим.                         

1

З метою підвищення науково-теоретичного рівня та професійної  компетентності забезпечити участь педагога у роботі семінарів та методоб’єднань ОТГ

- наради,семінари для керівника,
- різновікових груп

Упродовж року

Дир.


Вих.

 

2

Здійснити  підписку на періодичні фахові видання.

Упродовжроку

 Дир.

 

 

3

З метою підвищення ефективності самоосвіти: - опрацювати  методичні посібники, що будуть використовуватись в роботі упродовж  року;

- ознайомлюватись з інноваційними методиками .

 Упродовж року

 Дир.


   Вих.

 

 

2.3. Консультації для вихователя

№ п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим

1

Організація роботи з дітьми в адаптаційний період.

вересня

 Дир.

 

 

2

Налагоджуємо роботу в умовах адаптивного карантину (Д.в. №8 2020)

жовтень

 Дир.

 

3

Використання ІКТ-ігор у роботі з дітьми

листопад

 Дир.

 

 

4

Наш помічник – лепбук

грудень

 Дир.

 

 

5

Релаксація - допомога в зміцненні й збереженні психологічного здоров’я дітей

січень

 Дир.

 

 

6

Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки

лютий

 Дир.

 

 

7

Спостережливий вихователь – який він?

березень

 Дир.

 

 

8

Безпека життєдіяльності дітей – важливий аспект освітнього процесу

квітень

 Дир.

 

 

9

Формування мотиваційної готовності до навчання в школі

травень

Дир.

 

 

10

Дитячий садок – осередок для сталого розвитку

червень

Дир.

 

 

 

2.4. Відкриті покази

№ п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим.

1

Інтегроване заняття «Права та обов’язки: Що ми можемо і що нам можна».

 листопад

Вих.

 

2

Інтегроване заняття  «Український віночок для весни». (днз №7-8, 2020)

березень

Вих.

 


2.5. Самоосвіта

№ п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим

1

Використання прийомів і методів мнемотехніки для розвитку мовлення і мислення дитини

Упродовж року

Вих.

 


2.6. Педагогічні години

№ п/п

Зміст роботи

Термін  вик.

Відпов.

Прим.

1

 Опрацювати :

- Тимчасові рекомендації   щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з погіршенням корона вірусної хвороби COVID - 19

- Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти у 2020/2021 навчальному році». Лист МОН України  від  20.07.2020  № 1/9-411.

  Вересень

Дир.

 

 

2

Готовність в умовах невизначеності (Д.в. №8 2020р)

 Жовтень

  Дир.

 

3

Проблеми дистанційної освіти дошкільнят

 Лютий

 Дир.

 

4

1.Огляд новинок методичної літератури.
2. Карантин і літнє оздоровлення

 Квітень

 Дир.

 

 

 

2.7. Атестація, курси підвищення кваліфікації.

№ п/п

Зміст роботи

Термін  вик.

Відпов.

Прим.

1

 Курси підвищення кваліфікації

     2023

   Дир.

 

       

 

 Розділ  3.  Робота методичного кабінету.

№ п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим

1

Поповнити папку державних нормативних документів МОН.

Упродовж року

 Дир.

Вих.

 

2

Розробити методичні рекомендації, зразків планування,  схем та моделей для освітнього процесу.

 Упродовж року

 Дир.
Вих.

 

3

Поповнити  наочно – дидактичні посібники та навчально – методичну

літературу з питань економічного, екологічного виховання дошкільників.

Упродовж року  

 Дир.
Вих.

 

4

Використовувати та впроваджувати матеріали фахової преси в освітньому процесі з дошкільниками.

Упродовж року

Вих.

 

5

Поновлювати  інформаційні   куточки інструктажі  та памʼятки  для батьків (за порами року).

 Упродовж року

 Дир.

 

 

6

Виготовити  дидактичні  ігри   з економічного виховання.

 Упродовж року

Вих.

 

7

Виготовити дидактичний матеріал для коректурних таблиць.

Упродовж року

Вих.

 

8

Продовжити роботу консультативного пункту.

Щомісячно

 Дир.

 

9

Поповнювати сценарії  свят, розваг.

Упродовж року

Вих.

 

10

Підготувати методичні рекомендації:

·                   Лідерство – риса активних, або як плекати лідерів змалку;

·                   Дітям про гроші;

·                   «Педагогіка ніжності»;

·                   До першого класу – без стресу.

Упродовж року

Вих.

 

11

Організувати виставки:

-   Музей осені (вироби з природнього матеріалу)

-  Парад парасольок;

- Зимова круговерть (вироби  власноруч);

-  Виготовлення домашніх тренажерів для     оздоровлення малят;

-   Іграшка своїми руками.

 

04.10.20

 

25.11.20

15.01.21

01.04.21

 

 07.05.21  

Вих.

 

 

Розділ  4. Організаційно - педагогічна робота.
4.1 Робота з батьками
 Батьківські збори.

№ п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим.

1

1.Організація освітнього процесу в умовах адаптивного карантину

Вересень

 Дир.

 

 

2

 

1.  Підготовка старших дошкільнят до школи

2. Семінар – практикум для батьків «До школи разом»

3. Про підготовку до літнього оздоровлення дошкільників

4. Застереження травматизму, профілактика інфекційних кишкових захворювань в літній оздоровчий період.

 

Травень

 

Вих.

 

 

4.2. Консультації для батьків.

п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим.

1

 

Як навчити дитину здоровому способу життя

Вересень

Вих.

 

2

Роль спілкування для розвитку малюка

Жовтень

Вих.

 

3

Привчаємо до порядку

Листопад

Вих.

 

4

Поради батькам під час карантину

Грудень

Вих.

 

5

Виховання самостійності

Січень

Вих.

 

6

Дитяча жадібність, що з нею робити

Лютий

Вих.

 

7

Чим зайняти дітей під час прогулянки на природі

Березень

Вих.

 

    8

Єдність сім’ї та дитячого садка – умова успішного економічного виховання

Квітень  

   Вих.

 

9

Готовність дитини до НУШ

Травень

Вих.

 

 10

Консультації  за запитом батьків

Упродовж року

Вих.

 

 

                                  4.3. Загальні заходи для дітей.

№ п/п

Зміст роботи

Термін 
   вик.

Відпов.

Прим.

1

Розвага « Хто зверху»

 Жовтень

Вих.

 

2

Свято осені « Ходить гарбуз по городу»

 Листопад

Вих.

 

3

Розвага « По землі іде зима»

 Грудень

Вих.

 

4

Новорічне свято  «Подорож у зимову казку»

Грудень

Вих.

 

 

5

 

Розвага «  Пустощі Снігової баби»

 

Січень

 

Вих.

 

6

Театр етичних мініатюр «Покинуте кошеня»

Лютий

Вих.

 

7

Свято «Здраствуй Весна красна – здраствуй сонце ясне»

 Березень

Вих.

 

8

Ляльковий театр

Щомісячно

Вих.

 

9

Розвага «Ой ти, Веснонько чудова»

Квітень

 

 

10

Розвага  «Казко, приходь до малят»

Квітень    

Вих.

 

11

Випускний ранок «Ми майбутні школярі»

 Травень

Вих.

 


                                4.4. Співпраця зі школою.

п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим

1

Обговорити та затвердити план наступності співпраці ЗДО та школи.

Вересень

Дир.

 

2

Педагогічні зустрічі вчителя та вихователя.

Упродовж

року

Педа-
гоги.

 

3

Організувати та провести екскурсії дітей до школи:                                                  

- на свята;                                                      
-
до шкільної  бібліотеки, класу,  спортзалу.

Упродовж року

 

Вих.

 

4

Залучити учнів початкових класів:
- взяти участь у святах, розвагах, конкурсах, театралізованих дійствах;
-
до  шефської  допомоги  ЗДО.

Упродовж року

Вих.

 

5

Ознайомити вихованців із правилами поведінки школярів та їхніми обов’язками.

Упродовж року

Вих.

 

6

Використовувати в освітній роботі сюжетно-рольові ігри: "Школа", "Бібліотека" та  ігри іншої шкільної тематики.

Упродовж року

Вих.

 

7

Обмін досвідом між вихователем  ЗДО  і вчителями школи «Інтегровані заняття».

Жовтень

Вих.

Вч.

 

 

Розділ 5. Адміністративно-господарча робота.

 5.1. Створення розвивального  життєвого простору дитини.

п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відп.

Прим.

1

Проводити інструктажі з техніки безпеки з працівниками ЗДО.

   Постійно

Дир.

 

2

Підготувати дошкільний заклад  до роботи в осінньо-зимовий період.

До

01.10.21

Дир.

 

3

Упорядкувати територію закладу.

Систем.

Дир.

 

4

Контролювати виконання службових обов’язків працівниками  ЗДО.

Постійно

Дир.

 

5

Систематично здійснювати контроль за станом ігрового обладнання, дитячих меблів, санітарно-технічного обладнання,
енергетичного та технологічного обладнання.

Упродовж року

Дир.

 

 6

Своєчасно проводити інвентаризацію та списання інвентарю, обладнання та матеріалів.

Упродовж року

Дир.

 

7

Підписати договора на постачання продуктів харчування,електропостачання,

газопостачання.

 

До вересня

Дир.

 

8

Контроль за своєчасним поданням показників електроенергії.

Постійно

Дир.

 

8

Забезпечити заклад піском для посипання доріжок  під час ожеледиці.

До  01.12. 2021 

Дир.

 

9

Заготовити на зиму овочі,  соління,  картоплю.

До 15.11.

2021

Дир.

 

10

Здійснювати контроль за харчуванням дітей.   

Постійно

Дир.

 

11

Декоративне оформлення клумби.

Квітень

Дир.

 

12

Контроль: - за якістю відвідування вихованцями ЗДО.

-         за своєчасністю сплати батьками за харчування.

-         за своєчасність виплати  заробітної плати працівникам.

  Що
квартально

Дир.

 

13

Пофарбувати  ігрове  обладнання на   майданчику, провести ремонтні роботи .

До 31.07.

2022

Дир.

 

 

5.2.Загальні збори колективу.

п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим.

1

Затвердження річного плану.

29.08.21

Дир.

 

2

Звіт керівника дошкільного закладу з питань статутної діяльності та оцінювання його професійно-педагогічної діяльності у 2021-2022  н.р.

04.06.22

Дир.

 

 

5.3. Виробничі наради.

п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим.

1

1.Про результати огляду групи, робочих місць з підготовки до нового навчального року.

2.Про дотримання у закладі дошкільної освіти законодавства з охорони праці та пожежної безпеки.

3.Про дотримання у закладі дошкільної освіти режиму дня.

07.09.

2021

Дир.

 

2

1.Про затвердження графіку щорічних основних відпусток працівників.

2.Про стан медичного обслуговування в закладі дошкільної освіти.

3. Про стан роботи щодо зниження захворюваності та дотримання санітарно-гігієнічних норм у ЗДО.

4.Про підсумки проведення інвентаризації та стан збереження матеріальних цінностей у ЗДО.

06.12.

2021

   Дир.

 

3

1.Про стан роботи щодо організації харчування дітей та виконання натуральних норм харчування.
2.Про підсумки підготовки ЦЗ  у закладі дошкільної освіти за 2021 рік. Про організацію цивільного захисту у 2022 році.

3. Про дотримання вимог безпечного перебування дітей у закладі дошкільної освіти.

25.01.

2022

   Дир.

 

 

4

1.Про підсумки виконання річного

плану роботи закладу за навчальний рік та оздоровчий період.

2.Організація фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО.

3.Аналіз роботи з профілактики дитячого  травматизму,охорони життя і здоров’я дітей.           
 

 

11.05.

     2022

  

Дир.

 


Розділ 6. Вивчення стану організації життєдіяльності дітей.

пп

Основні напрямки вивчення роботи

Форма контролю

Форма відобр.

Терм. вик.

Відп.

1

Готовність закладу до нового 

навчального року.

Підсум.

Вироб. нар. Наказ

04.09.

2021

Дир.

2

Безпека життєдіяльності в груповому приміщенні.

Опер.

Картка аналізу

16.10.

2021

Дир.

3

 Аналіз освітнього процесу.

Опер.

Картка аналізу

19.11.

2021

 Дир.

4

Аналіз дотримання вимог до зберігання продуктів.

Опер.

Картка аналізу

14.12.

2021

Дир.

5

Ранковий прийом дітей та готовність вихователя до робочого дня.

 Опер.

Картка аналізу

16.01.

2022

Дир.

6

Формування елементарних математичних уявлень.

Опер.

Картка аналізу

04.02.

2022

Дир.

7

Креативний розвиток дошкільнят.

Опер.

Картка аналізу

24.02.

2022

  Дир.

8

 Стан роботи з безпеки життєдіяльності дошкільників.

Темат.

Довідка до
наказу

15-19.03.

2022

 Дир.

9

Загальний стан роботи з охорони життя та здоров’я дітей.

Опер.

Картка аналізу

10.04.
2022

Дир.

10

Організація конструктивно-будівельних ігор.

Опер

Картка аналізу

24.04.

2022

Дир.

11

Стан готовності дітей до школи.

 

Підсум.

Довідка до наказу

21.05.

2022

 Дир.

      
                                  Додатки.

                                 План-графік свят та розваг

№ п/п

Зміст роботи

Термін 
   вик.

Відпов.

Прим.

1

Розвага « Хто зверху»

 13.10.2021

Вих.

 

2

Свято осені « Ходить гарбуз по городу»

 27.11.2021

Вих.

 

3

Розвага « По землі іде зима»

 18.12.2021

Вих.

 

4

Новорічне свято  «Подорож у зимову казку»

 24.12.2021

Вих.

 

 

5

 

Розвага «  Пустощі Снігової баби»

 

13.01.2022

 

Вих.

 

6

Театр етичних мініатюр «Покинуте кошеня»

15.02.2022

Вих.

 

7

Свято «Здраствуй Весна красна – здраствуй сонце ясне»

 05.03.2022

Вих.

 

8

Ляльковий театр

Щомісячно

Вих.

 

9

Розвага «Ой ти, Веснонько чудова»

01.04.2022

 

 

10

Розвага  «Казко, приходь до малят»

30.04.2022  

Вих.

 

11

Випускний ранок «Ми майбутні школярі»

 28.05.2022

Вих.

 


                                                               

Затверджую                                                 Затверджую
директор СЗШ І-ІІ ст.                 директор ЗДО «Сонечко»
с. Кунка                                         с. Кунка
_______  П.П. Волошин                ______О.М. Колісніченко

 

 План спільної роботи 
 закладу дошкільної освіти  «Сонечко»
та СЗШ І-ІІІ ст. с. Кунка

п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим

1

Обговорити та затвердити план наступності співпраці ЗДО та школи.

До 04.09.

2021

Дир.

 

2

Педагогічні зустрічі вчителя та вихователя.

Упродовж

року

Педа-
гоги.

 

3

Організувати та провести екскурсії дітей до школи:                                                  

- на свята;                                                      
-
до шкільної  бібліотеки, класу,  спортзалу.

Упродовж року

 

Вих.

 

4

Залучити учнів початкових класів:
- взяти участь у святах, розвагах, конкурсах, театралізованих дійствах;
-
до  шефської  допомоги  ЗДО.

Упродовж року

Вих.

 

5

Ознайомити вихованців із правилами поведінки школярів та їхніми обов’язками.

Упродовж року

Вих.

 

6

Використовувати в освітній роботі сюжетно-рольові ігри: "Школа", "Бібліотека" та  ігри іншої шкільної тематики.

Упродовж року

Вих.

 

7

Обмін досвідом між вихователем  ЗДО  і вчителями школи «Інтегровані заняття».

Жовтень

Вих.

Вч.